Szóval 5 napja nem írtam, de jogosan, mert semmi izgi nem történt velem.

Az van, hogy most már rettenetes lázban vagyok, mert most már tényleg 27 órán belül látom a kis pajtást. A napom ennek jegyében telt.

Felkeltem irány a suli, ahol annyira jókedvében volt az egyik srác hogy amíg nem érkezett a tanár, felült a katedrára rányomta az iPodját a kihangosítóra és a mikrofonra és egy laza random bulit rendeztünk. Utána stand-up comedybe csapott át, a srác hihetetlen módon az összes tanárt tudja viccesen de tökugyanúgy utánozni. Majd megszakadtunk a röhögéstől, főleg amikor a pénisz szerkezetét elemezte a táblánál és pont akkor jött be a tanár... persze vette a lapot. próbáltam felvenni az egészet a mobilommal, de mivel ma a D előadóban voltunk, ez pontosan azt jelenti hogy leghátul ülök, mert ilyenkor érzem úgy hogy enyém a világ, jeeee.

Mivel ma csak egy órám volt, rögtön elmentem a MATCHhba ahol mindig jól érzem magam, mert nagyon jó nóták mennek a rádióban. Találtam direkt krumplipürének való krumplit meg krumplipucolót is, szóval ez a bevásárlókörút is sikeres volt. A sorban álláskor odajött hozzám egy ritka szép arab csaj hogy terhes és légyszi engedjem előre, ilyen merészséget sem láttam, pláne hogy kevés cuccot vettem ma, nade mindig kedvesebb vagyok a kismamákkal.

Kisebb küzdelmek árán, de sikerült mosnom (mosógépautomata csak 2 eurost 50 és 20 centet fogad el persze) így szépen tisztán várom a Balut.

Láttam egy fekete de albínó kislányt a mamájával, lehet hogy nem egészen albínó volt hanem olyan pigment betegsége lehetett mint szeretett Jackomnak, de akkor is ijesztő volt szegényke.

Rájöttem valamire! Szenvedélyesen szeretem a díjátadókat. Ezt az is bizonyítja, hogy a vasárnapi oscaron ugye elaludtam, de reggel nekiálltam letölteni, majd 8 és fél órával később amikor végre lejött, nagy örömömben elkezdtem nézni, de addig nem néztem meg a díjazottakat sem, és hát egy nagyon rossz minőségű japán verziót sikerült leszednem, viszont olyan elszánt és őrült vagyok hogy elkezdtem nézni, mit nekem japán szinkrontolmácsolás, végül megállítottam, mert kifolytak a szemgolyóim.

AZ oscarról: hát nem volt nagy meglepetés, hogy az artist 5-öt bezsebelt, Jean Dujardin továbbra is észbontó és George Clooney továbbra is a legjobbfej pasi Hollywoodban. Mondjuk én férfi főszereplő kategóriában vagy a Demián Bichirnek vagy a Gary Oldmannek adtam volna, tudom, hogy Bradnek is nagyon kijárna már, de ez a moneyballos alakítás nem volt elég szívettépő szerintem az akadémiának. George meg ugye George. az Ó testvér merre visz az utadért már kapott egy goldent (szerintem abban volt a legjobb, de mondjuk egy büdös szót nem értetem abból az alabamai akcentusból) meg a szirianaért egy oscart. de akit sajnálok, hogy kimaradt az a leo dicaprio, neki már nagyon régen kijárna, meg a jim broadbent (mondjuk neki pedig minden évben adnék egy oscart annyira szeretem) meg szegény johnny depp is lejöhetne a szerekről meg az állandó a tim burton-özésről és vállalhatna valami komoly nem karikatúra szerepet, amiért simán magkapná a szobrot. Női mezőnyben őrülök Meryl Streep győzelmének, mert egyszerűen imádom, nemcsak hogy nincs agyonbotoxozva de még szép is és nagyon jófej. A beszéde is szimpatikus volt. Egy kaméleon-színésznő! És akkoris a nyálas című, de gyönyörűszép szív hídjaiban volt a kedvencem!!! Viola Davis is kaphatna most már, nekem ő is nagyon szimpi és ő volt a Glenn Close-zal a lesikkesebb legvagányabb, az egyik vörös rövid hajával és mélyzöld verawang ruhájával szexizett a másik meg egy zac posen(mi más) estélyi és zakós kombinációval ütött nagyot! Mellékszereplő kategóriában szintén örültem octavia spencernek aki a help filmben nagyon jól tudta viccesen meresztgetni a szemét. Nagy jóslatom: az elkövetkező 5 évben valamikor tuti kap egy oscart Jessica Chastain, mert egyszerűen zseniális! Férfiaknál meg az irtó cuki nagy kedvenc Christopher Plummer nyert egy olyan szerethető alakítással, hogy ihaj! AZ idei ocsar uncsi volt Billy Crystal rémisztő lila szájával, de legalább a nyerteseknek örülök. Meryl sminkesfodrászán meg nagyon meghatódtam. Legalább nem nyertek ilyen Natalie Portman-SandraBullock-ReeseWitherspoon-HAlly Berry-féle iszonyat színésznők!  

Mindjárt itt a Balu, szombaton megyünk Amszterdamba, mindent alig várok.

nóta: john mayer: waiting on the world to chane (stúdióváltozat)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bonjourpetitelilloise.blog.hu/api/trackback/id/tr74220734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása