Szóval csakk akkor frissítek ha vagy történik velem valami izgi, vagy ihletet kapok.

Most nincs sok erőm írni, de mégis muszáj megosztanom, hogy ma nagyon korán keltem (fél5kor, de minek?) ugyanis jelentkeztem egy csaj hirdetésére aki modelleket keresett sminkelésre. Megtetszett a dolog, főleg hogy itt lakik a bas lievinbe, meg tetszik a neve is(Yolene, szerintem a Jolán szebb változata) szóval írtam neki egy smst hogy én szívesen ülök neki órákat egy székben. Ma pont nem volt órám, úgyhogy még jól jött is ki, találkoztunk 7kor aztán irány a művészakadémia ahol sminkelést és fodrászatot tanul.

Művészakadémia nagyon menő, még sosem voltam ilyen helyen, és minden emeleten mást tanítanak meg láttam egy csomó vámpírbogaras maszkot, azok nagyon tetszettek. Reggel nem volt meleg víz (minek is legyen?) meg a lift is elromlott szóval a hajam rondamosatlan volt(nem mintha a lift öszefüggésben lenne a hajam állapotával), de Yolene kitalálta hogy inkább megmossa és feltupírozza. én mindent rábíztam, közben hallottam egy igazi sötömi porátsnénit, amint azt mondta a Ca va (ejtsd: szává) helyett hogy Cha va (sává) ez volt a legviccesebb pillanat, irtó fura ez a sötömi nyelv.

Nagyon nyugisak ezek a sminkestanoncok, csak egy volt közülük kifejezetten hangos, meg sokat káromkodott és olyan francia szlenget nyomott le hogy utána a Yolenenek kellett fordítania. Arra is fényt derült hogy ki a fantomszomszédom itt a koliban, mégpedig maga Yolene az!!! HAHA szeptember óta nem találkoztunk!!! Hihetetlen! És csak egyszer hallottam szexelni, szóval Zsüdithez képest nekem jobb szomszédom volt(mellette állandan szexeltek hangosan).

Szóval másfél órán keresztül csak az alapozást csinálta, nem voltam rajta szemüveg szóval csak azt láttam hogy hol barnább a pofám hol meg fehérebb, meg rakott rám zöldet és rózsaszínt fogalmam sincs hogy hova mert nem látszott, de lényeg hogy rám kente. a hajam irtó jó lett, feltűzte hátul és elől meg feltupírozta, igazán Chanelesen éreztem magam. Viszont a műszempilla az egy borzasztó dolog, kb 2 m-rel kevesebbet láttam miatta, de tényleg nagyobbak lettek a szemeim. összességében nagyon ügyes a csaj, meg Margot a tanárcsaj is sokat segített neki. Utána azt hittem hogy majd a kis kamerájval párat kattint, de profi műterembe mentünk ahol egy viccesfiú fotózott, de őt kevésbé értetem szóval amikor azt mondta hogy nézzek le akkor felnéztem meg hasonlók. jókat röhögtünk.

Hazafelé a buszon volt két fogyatékos, ijesztők voltak meg hangosak, és megkérdezték egy nőtől hogy hol szálljanak le én meg azt hittem hogy majd jól elküldi őket a picsába, de annyira normálisan kezelte őket, hogy elgondolkodtam, otthon tuti hátat fordítanának nekik vayg átesnének a ló túlsó oldalára segítsd a bénát akció egy kis mártírság keverésével. Erről jut eszembe hog Budapesten egyszer majdnem hasraestem egy vak pasi botjában. Igazán ki akart gáncsolni vele. Az eg a legckibb volt, amikor egy hallásérülttet az istennek sem tudtam megérteni a villamosmegállóban végül smsen keresztük komunikáltunk. kiderült, hogy tényleg nem tudok szájról olvasni.

Eygébként itt annyira cukik a kisgyerekek, ma egy kisfiú keservesen kérlelte a mamáját egy kis pain au chocolat-ért, nekem majd megszakadt a szívem tuti vettem volna neki.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bonjourpetitelilloise.blog.hu/api/trackback/id/tr94120764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reqlorincz 2012.02.16. 23:03:01

Y mondta, hogy 1-2 hét mire a képek elkészülnek, de én annyira nem imádtam, hogy 8-11:30ig egy helyben ültem. :)

luffancs 2012.02.17. 08:59:28

Kicsilány! Nagyon elképzeltek fehéren, zölden, stb. Azt hiszem, sőt biztos, hogy élveztem volna a látványt és a hozzá fűzött megjegyzéseket.
Hogy minek is öltözünk a farsangra? Felmerült a hét törpe, Mikike Hótehénke, de ezt Rodi már módosította. Véglegesen még nem dőlt el.
Tegnap nem tudtunk elmenni a kiállítás megnyitóra, mert 4 óra magasságában szóltak, hogy induljunk el Szentendrére egy rendezvényre, ahol Mikinek meg kellett jelennie. Este 8 körül értünk haza. Így jártunk.
Képzeld, megint vízszintesen esik a hó, mint kedden, de akkor volt, hogy felfelé esett. Jól hangzik!!!!!
Pusszancs Luffancs

vérmedve 2012.02.17. 21:11:10

Minden reggel aki jó korán kell az aranyat lel,és nem csak sminkes kisasszonyt!Látod hogy mennyi uj ismeret ha korán kell a Petitelilloise !Ma kezdjük a lakást szétbombázni jhó hogy nem vagy itthon mert a mi itt fog folyni az hororrr.Ha kisgyerme4k sír mert éhes az nem jelenti azt, hogy csokis kenyeret kell adni neki.Vigyázz magadra millió puszi Apuckó

pudorc 2012.02.18. 13:56:44

én mousse au chocolat-t adnék mindenkinek azt hiszem, ha sír, ha nem.
amúgy meg igen, képet képet a hatalmas-szemű babsziról!!
süti beállítások módosítása