Szóval ha Whitney Houston akkor nekem egyből a gyönyörű hangja és puckóka jut eszembe.

Amikor kicsike voltam és nagyon hiszékeny akkor azt is elhittem apukámnak, hogy ő volt az első felesége (persze mindent bevettem neki) és még csodálkoztam is hogy elhagyta ezt a "szép nénit" éccsanyáért. Na nem mintha nem lett volna a váltás minőségi.

Azóta valahogy mindig is úgy éreztem hogy ő az én mostohaanyukám(nem sokat hangoztattam) és nem csupán egy egyszerű énekesnő. Imádtam a több mint testőrben és nagyon utáltam a férjét aki rávette a drogokra és verte. Örültem amikor 2007-ben visszatért bár az új albumát nem szerettem annyira, mint a régieket.  Azt se sokan tudják, hogy ő volt a híres Aretha keresztlánya. Ejnye Miss Franklin jobban is vigyázhatott volna a keresztlányára.

Régen Évi mama mondta nekem, hogy szereti amikor a kocsiban együtt éneklem Whitneyvel az i wil all will love you-t. Bizonyám. Nem adtam alább. Legeslegjobb soul~gospel énekesnő volt.

Örülök hogy kicsit a Te zenéden is nőhettem fel, love u Whitney, nyugodj békében.

Szentimentális postom mellé még: most már nyugodtan nyomhatnál egy duettet fent Michael-lel...

A bejegyzés trackback címe:

https://bonjourpetitelilloise.blog.hu/api/trackback/id/tr294095730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bé a pajtás 2012.02.12. 18:09:18

Sajnálom én is. :(
Nagyon aranyosan írtad le Rékám :)

vérmedve 2012.02.13. 21:15:34

Egyetlen Rékám !!!
Amit irtál az tanitani kéne ,hogy mit jelent az igazi érzelem.Jól érezted,hisz Ő
több volt mint testőr " és emlékszem amikor kicsi korodban kicsit is szomorú voltál de meghallotad W.H-ont akkor megnyugodtál és a nézésedből azt olvastuk ki,hogy milyen jó ha valakinek ilyen "pot mamája "van.Én is szomorú vagyok sok senkiházi itt veszi a levegőt és egy ilyen csodálatos Nő már csak fenn énekel a mernnyei Teraszon.Te légy boldog és büszke egyben hogy mindezt megérted.Ő nyugodjon békében és most énekel egyet Évimicikének.szép álmot Apuckó.

nohohoriii 2012.02.13. 21:50:10

Hát még az én kő szívem is megremegett ezen sorok olvasása közben. Sose szerettem amikor emberek kiírják, hogy rip xy, de amit most te írtál, az olyan kedves. sokszor amikor olvasom a soraidat úgy érzem mintha könyvet olvasnék és nem "csak" egy blogot"!

reqlorincz 2012.02.13. 21:53:48

jajde kedvesek vagytok mindahányan!

pudorc 2012.02.14. 14:17:27

nem veletlenul mienk a legcukibb apukak klubja!

luffancs 2012.02.15. 09:29:13

Szia Kicsilány!

Mikike kedvence volt WH. A Több, mint testőrt 50-szor láttuk. Amikor megjelent az első nagylemeze és egy kis fehér trikóban volt, napokig gyönyörködött. Én meg nem vagyok irigy, sőt, és ami szép, az szép.
Örülünk, h jól vagyol. Ez a francia nyelv nem érteni nekem.
Zsolttal értekeztem és mondta, hogy mennek nagypapuckóval, csoda egy ember. Igen nagyon szeressük Őt.
Ha minden igaz, szülőkkel megyünk mi is farsangba, ha eljönnek. (Ezúton is felhívom szíves figyelmüket a március 3-i dátumra!!!!!)
Szombaton megyünk Bikini koncertre, nem tudom, ez mennyire hoz izgalomba. Köv. héten Republikra, aztán m Mojszejevre.
A héten Édesanyád kiállítás megnyitójára, szóval nagyon kultúráltak leszünk.
Vigyázzá' magadra és pusszantunk a te drága Keresztedék

reqlorincz 2012.02.16. 23:08:24

Pufika! Szerintem is nagyon szépséges volt, örülök hogy Mikikének is bejött. Milyen cuki már a nagypapucko? Kis világjáró.
Majd emlékeztetem a szülőket, hogy március 3!!! De pucko mesélte a jelmezét, szerintem mennek. Ti minek öltöztök be?
süti beállítások módosítása