Megint a franciarádiót hallgatom irtó vicces. Olyan bájosan giccses számok váltakoznak, hogy ihaj. Az a legjobb ha jön egy angol szám és a rádiós bemondja elegáns franciasággal az angol címet...hahaha

Kérdés: Legendás! Ha olvasol, segítsél már, hogyan tudok képet feltölteni? ez itt a nagy kérdés.

Most például megint egy mély mondanivalójú nyálas szám megy, majdnem zseniális, néha reggaebe csap át. Je ne veux pas déranger.

Szóval nagy kalandokon vagyok túl ugyanis szombaton nem jutottam el amszterdamig csak a 4 cantons megállóig ami a város másik fele, marha messze van, de a legnagyobb baj az volt, hogy fél5kor keltem, felöltöztem és kimentem IDŐBEN a buszmegállóba, de sehol nem volt busz, így 10 perc várakozás után megpróbálkoztam a lehetetlennel, és futva mentem a 15 perces (most: big black horse and a cherry tree-franciás angollal egy kincs ezt hallani) jeges úton, borzalmas volt, 4x majdnem eltanyáltam, a buliból hazatérő mattrészegek is belémkötöttek aztán a metro sem egyből jött..a szájszagú kiskínai meg vigyorogva mesélte hogy mégsem indul a busz a spanyolok meg spontánbulit rendetek a visszametron,annyira hülyék mint a seggem, hát ezért sem barátkozom velük..

 Visszamentem aludni és vasárnap is kúráltam magam,mert nagyon megfáztam de már kicsit jobban vagyok, hétfőn mindenki betegett jelentett, egyedül votlam a suliban 0 ismerős és még csak fel sem tudtam maga találni, mert kispink gépem nem volt velem...

JAés természetesen szombat este ''végigizgultam'' az eurivíziót, muhaha, nekem akkoris a puskáspeti száma tetszett a legjobban, meg a zooackerék sem voltka rosszak, ed a többi nevetséges pláne a zsűri.

JA és ma segítettem a nagybátyámnak jegyet venni ugyanis jönnek nagypapuckoval áprilisban meglátogatni.nagyoncuki

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bonjourpetitelilloise.blog.hu/api/trackback/id/tr954076367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása