Szóval, ezt a bejegyzést a wordben írom meg, mert nem garancia, hogy az internnet nem-e torzul itt be nekem… Okos vagyok, de sajnos nem eléggé nem tudjátok, hogy csinálhatok egyéni blogkinézetet? Olyan bonyi ez a blog.hu, képet se beillesztéssel lehet berakni, szóval az sem sikerült, meg az a kezdőlap is elég gágyi….

hát a mai nap mesés volt, mivel kimentünk a Zsófival (magyar lány itt lakik lilleben anno feláldozta magát egy francia szerelemért, most meg szakítottak, mindegy, mert szerintem ebből csak profitált) szétnézni a wazzemmes háza táján, természetesen ma is tele volt imádkozó cseppet sem nyomuló toleráns papucsos arabokkal (esküszöm ezeknek elment az esze a papucsukkal, nem a sivatagban vagyunk!!!) de sikerült tusfürdőt venni a pajtásnak, meg magamnak nádon ócón. de ma csak egy fok volt, ezért bementünk melegedni meg pasiügyeket osztaniszorozni egy bárba ahol ittunk valami meleget ja és ez szerintem egy szupi ötlet, hogy beviheted a bárokba a kajádat,amit a piacon vettél, ha ott iszol. persze Réka is vett egy kis NEM-et ami kiskínai jellegzetesség, szerintem tavaszitekercs néven fut odahaza. Majd ezt kell megkóstoljátok! Vous etes obligé! nade, Zsófira hagyatékoztam a másik pötisófázszuflanomat (hősugárzó) mert ugye Zsüdittől maradt egy hupikék, ami megtartok magamnak olyan ronda.

A héten a legizgibb dolog ami velem történt, hogy amikor megérkeztem a lille flandres-ra éppen egy fegyverest üldöztek a rendőrök és el is kapták meg leteperték a pályaudvaron, komolyan mint az amerikai krimikben, izgi volt, meg is álltam bámészkodni, jóturista módjára. képeket nem csináltam, de megint akartam, csak a bőröndben volt a gépem, meg nem akartam tanúskodni még a végén, ja és ekkor éreztem igazán hogy otthon édes otthon, végre lilleben vazzeeee! Erről abszolút az első érkezésem jut eszembe szept 4-én amikor sikerült lille éves legnagyobb zsibvásárára megérkeznem amitől felborult a város forgalma és mindenütt fegyveres katonák meneteltek…igazi puskával vagy mivel, na az volt az igazán félelmetes!(azt meséltük, hogy Párizsban is a kurd támadások után láttunk még fekete árust meglincselni közelrő?!l, nagyon durva volt)

szóval én fejlődöm és igazán nem vagyok már naiv, már sokat láttam, legközelebb megpróbálom dokumentálni az izgalmas eseményeket.

tegnap megnéztem az eurovíziót neten vagy streamlinken, hát ezt hívják vércikinek! de! caramel for president! viszont: befejeztem a downton abbey 2. évadát, szeniális sorozat a mr darcy kedvelőknek k9telező, a végén már hangosan drukkoltam a szereplőknek! ma meg befejezem a mildred pierce minisorit kedvenc kate winsletemmel.

mai nap zenéje: compact disco-sound of our hearts

A bejegyzés trackback címe:

https://bonjourpetitelilloise.blog.hu/api/trackback/id/tr33970484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása